Subject: Maksuvaba tervishoiuteenus
From: "Natalia | ACCOUNTEX Raamatupidamisteenused" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Anastassia Zukova'" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 18:36:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme konsulteerinud Maksu- ja Tolliametiga seoses maksuvabade teenuste
määratlemisega. Kui ettevõte pakub iluteenuseid, näiteks ilusüste, kas
need kuuluvad maksuvabade tervishoiuteenuste alla?

Ette tänades.

Parimat soovides

 <http://www.accountex.ee/>

Natalia Gorpinchenko

Accountex Raamatupidamisteenused

A: Laki 32, 12915 Tallinn

M:  <tel:+372-55645898> +372 55645898

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]   W:
<http://www.accountex.ee/> www.accountex.ee

Skype: Accountex Raamatupidamisteenused

 <https://www.facebook.com/Accountexraamatupidamisteenused/>

 <https://www.instagram.com/accountex_raamatupidamine/>

 <https://www.linkedin.com/in/accountex-raamatupidamine/>